Perfekt!


Just nu är mitt liv helt perfekt. På alla sätt. Hur lyxigt är inte det?
Anledningar till varför jag har det så perfekt nu och framöver är:


Jag ska på Coldplaykonsert i juni och antagligen på Sensation White i april
Jag kommer besöka Josse i Manchester i mars
Jag fyller år i mars

Jag har bara underbara människor i min närhet och fler har det blivit
Vi är ett superbra team på jobbet - att trivas på jobbet är verkligen viktigt eftersom man är där merparten av sin vakna tid
Mitt gamla schema har börjat gälla igen, vilket innebär att jag är ledig varannan fredag - mer tid över att göra skojjiga saker


Jag mår bra, är frisk och har nyss fått världens bästa massage.
Vad finns det att klaga på? U tell me=)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0