Överlycklig!!!



Det finns ett band som jag vill se mest av allt i hela världen. No matter what! Colplay. 
Nu kommer de till Göteborg 28 juni. Fick reda på det alldeles nyss när jag läste min systers facebooksida.
Biljetterna släpps imorgon och jag som hade lovat mig själv att ta ledigt från jobbet för att kunna haffa en.
Det har jag inte hjärta att göra nu, för var sjuk förra måndagen=( Ååååh.

Tror kanske ändå att det kommer finnas kvar när jag kommer hem, men man vet aldrig. MEN, mina damer och herrar. Jag har en syster som studerar och studenter har väl ändå inte föreläsningar klockan nio redan? Så jag tänkte att hon skulle få uppdraget att köpa en biljett åt mig. 
För det här gäller min framtida lycka. Jag kommer i princip gå under om jag inte får en biljett och får se Coldplay!

Om den dagen skulle komma tar jag det då. För just nu är jag överlycklig och dansar runt i rummet=)





Jag dööör! Äntligen, Äntligen kommer jag få se dem!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0