OFW - party eller Sunkissed?











Ficka alldeles nyss erbjudande om att följa med på "Oslo Fashionweek Party". Shit vad kul! Sånt gillar vi. Min vän ringde just och undrade vad jag hade för planer ikväll. Inga än så länge, var mitt svar. Efter att vi pratat lite om livet i allmänhet lämnade vi telefonlurarna för duschen.
Då jag satt på kranen och klivit in med ena benet innanför karmen ringer telefonen igen.
Fick reda på att det var imorgon festen hålls. Kunde tänka mig det. 

Men ååå, vad synd! För då har jag redan fått biljetter till SunKissed på Blå. De har en minifestival imorgon med massa bra band och housespelningar. Det kan jag inte missa.
Önskar jag hade sluppit välja! Men har redan missat Pow Pows spelning en gång i år, så kan inte vänta på nästa tillfälle.

Är hur som helst superglad över att jag fick biljetter till By:Larm!! Tusen tusen takk!!=)


Du som ska på OFW-partyt får festa loss lite där för mig också=)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0