Och så var det den om sockarna..


Jag vill försöka vara så miljövänlig som möjligt och inte slösa på vår platens resurser förmycket i onödan.
Hade absolut kunnat göra mycket mer, men jag går en mellanväg, mellan svenssonland och det extrema.


Idag t.ex. 
Jag har tänkt tvätta sockar i över en vecka nu. Har noll sockar kvar att använda. Trotts mina många par. 
Men då jag inte vill tvätta denna helg heller så fann jag en annan lösning på problemet. Nämligen köpa några par sockar så det räcker till, typ, tisdag.
Käns befriande! 
Dock behöver jag inte ännu ett par strumpor, har massor av par. Men det är en förbrukningsvara så det är ändå inte så farligt i mitt samvete att jag köpte dem. Vad tycker du?





Oj då, råkade köpa fel storlek också., Har ju 45 jag;)
Neeee, men det är hur som helst bättre att de är för stora än för små.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0