No more black - no more sorrow


Vi har varit tvugna att gå omkring och klä oss i sorgens färg när vi jobbat på Eccoa-avdelningen. 
Jag älskar att vara där utom denna "lilla" detalj. Men nu ska vi dela upp avdelningarna mer, vilket gjorde att vi fick önska vart vi ville jobba största delen av tiden.

Hade det inte varit för det svarta måstet i outfittväg, hade jag valt Ecco. Men nu blev jag överlycklig över möjligheten att få se ut på det sätt som jag vill varje dag=) Kunna ha på mig mina färglada outfits när jag vill, göra coola frissyrer och ösa på med smink om jag känner för det. ( Dock har jag ju haft en naturlig period nu, utan i princip allt smink utom mascara, som jag senare upptäckte att även Miss Gynnin haft,haha)

Synd att jag redan hunnit införskaffa svarta outfits dock, men jag kan nog tänka mig att ha det ibland,hehe. 





Bye bye black=)



Welcome colours!!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0