Nässpray och Blå Laguner


Jag hade en väldigt virrig dröm inatt.
jag drömde att jag bodde i en tetrisstad, där all arkitektur såg ut som om det kunde varit med i tetris.
Massor av färger och fyrkantiga linjer överallt. 

Jag gick runt på stan och fick plötsligt supernästäppa. Rotade i väskan efter nässpray men hittade ingenting. Kände att jag höll på att inte få lugt.
Fast en inre röst sa till mig att allt kommer gå bra. Då hittade jag sprayen. Fick snabbt upp den ur väskan sedan kunde jag andas igen.

Efter det hittade jag ett runt hål i en av tetrisväggarna. Det var det enda i hela staden som hade en annan form än fyrkantigt. Så jag gick in genom hålet. Bakom väntade en värld fylld av blå laguner, varma källor och underbart färgglada växter. Där plaskade jag runt tills jag vaknade.

När jag väl vaknade vaknade jag upp med en "supertäbbt" näsa till snöyra;)
Var en väldigt härlig dröm hur som helst=)

God morgon!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0