Mys-dag



ÅÅå, igår var en mysig dag=)
På jobbet var jag på mitt bästa humör och tidne gick supersnabbt. Plötsligt var klockan tre och jag skulle gå hem eftersom jag gåt tupp tidigd och tatt emot varor.
Sov emdast tre timmar natten till igår så när jag kom hem lad ejag mig och sov en timma. Skönt!
Hade världens knäppaste dröm, men dne håller jag hemlig;)

När klockan slog sex slängde jag mig på första bästa buss och åkte till Johanna för att bara hänga lite. Johanna är verkligen en underbar person. Vi kommer vara vänner hela livet. Det både tror, vill och hoppas jag på i alla fall.
Personer man kan vara bekväm med är de som är de bästa.
Det ska kunna bli lite tyst utan att det blir pinsamt, mna ska skratta mycket och kunna prata om allt. Då vet jag att det är en bra vän!

Nej, nu kokar pastan så här ska det ätas mat. Min "specialpasta a la paprika"=) Utsökt god om jag får säga det själv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0