Medie + mobilfastan



Den här helgen kan man säga att jag har mediefastat. 
Jag har varken varit inne på internet, inte ens facebook eller min blogg, inte sett på tv, läst tidningar och även haft mobilen på så lite som möjligt. 
Såå himla skönt att göra så ibland! För det blir så mycket intryck hela tiden som vi lever idag. 
Och det där med att man ska vara nåbar till varje pris. Så fort jag kan älskar jag att stänga av mobilen och bara få vara ifred. Med inget som stör i dte jag gör.
Tycker det är en toppenuppfinning för det mesta, men ibland blir jag så stressad av den att jag helst skulle slänga den i väggen.

På vardagarna och de lördagar jag jobbar måste jag ha den på, men söndagarna, ååh, söndagarna. Då ligger den längst ner i skrivbordslådan och jag "skruvar inte på den" föran till kvällen.
Såå skönt!


Ha en underbar dag nu!!=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0