Hos Emmeline



Som vanligt när jag är ledig blir inte allt efter planerna. 
Det innebär dock inte att det blir dåligt för det=)


Varit supertrött idag igen. Men nu har krafterna börjat hitta tillbaka. Har gjort lite andningsövningar för att syresätta hjärnan lite extra=)
Varför tänkte jag inte på det imorse? Ja,ja.

Det jag gjort idag är hur som helst att fixa i lägenheten inför helgen, äntligen få tummen ur och tvätta mina miljoner sockar, (käns som det är så många i alla fall,) skypeat med mamma och nästan Carina, gjort yoga och hälsat på Emmeline. 

Jag hade tänkt kolla in VM-showen också, plus åka skidor. Fast det får bli en annan gång. 
Showen kollade vi in på tv istället. Min kollega var sååå himla duktig!!! Såg inte allt hon gjorde men shit vad hon är grym!!
Hon går rakt genom rutan så att säga, OMG vilken utstrålning den tjejen har!!

När jag var med Emmeline myste vi till det, kollade lite på BigBrother och dansade och sjöng. Härligt!
Jag var dock lite vrång idag, inte ofta det, men jag var så hungrig och då kommer mina sämre sidor fram.
Men så fort jag får mat så blir jag lugn igen;)


Summa sumarum blir att denna dagen får 4 toast av 5, som Benjamin säger.
Ha en underbar kväll och sov supergott nu!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0