Hittat tillbaka till styrkan


I fredags var jag inte på någon som helst topp i vare sig humör eller fysisk form.
Igår gick humöret tillbaka till sin topp igen. Fysiskt har jag känt mig ganska utmattad sen i julas. 
Inte alls som jag gjorde i fredags, då var det verkligen jobbigt, orkade ingenting - nada. 
Men sådär att jag har känt mig påväg at bli sjuk hela tiden, varit helt utpumpad i kroppen och haft noll energi mot vad jag brukar.

Idag, mina vänner, känner jag förändringens vindar blåsa. Till trots för den sena timman igår, massa dansande och lite sömn är jag på topparnas topp idag. Är jätte glad över allt. Min kropp har återfått styrkan, jag mår bra i mig själv ohc känner energin strömma till i varje cell jag har.

Har tagit vara på det och njutit av att min kropp är tilbaka i sitt normala tillstånd igen.
Jag har dansat jazz, varit ute och gått promenad och bara njutit livet=)


I love me and I love life=)



Käns bra att kunna starta veckan med att vara på topp! Det var länge sedan, men "skam den som ger sig" heter det va?;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0