Hit the wall?


Min hjärna är inte som den ska. Inte kroppen heller. Jag måste bli bättre på att ta hand om mig själv, ännu bättre. 
De tre ledorden i mitt liv kommer för ett tag frammåt vara sömn, lugn, sömn;)

Vaknade upp och känner mig helt tom för energi. Känns som jag gått in i en mindre vägg. Vet inte varför. För jag har inte jobbat alls mycket nu på sista tiden. 
Fast det är kanske då det slår till, när man varvar ner. Idag skippar jag mina måsten. Min kropp vill bara göra ingenting. Är helt utpumpad. Har känt mig såhär lite från och till de senaste veckorna. Det är som jag är sjuk för orkar ingenting, men har ingen feber. Så jag går till jobbet ändå och försöker låtsas som ingenting. 

(Obs obs, jag är inte ett dugg deppig eller så, och har fortfarande mitt positiva tänk. När man skriver ner sådant här verkar det nog jobbigare än vad det är.)

Kollade på mitt schema för mars och eftersom jag tagit ledigt tre dagar och inte jobbar extradagar, har jag framför mig månaden med historiens minsta antal jobbatimmar. Blev lite förskräckt när jag såg det först, men nu är jag glad över det. Behöver det mer än någonsin tror jag. Ska bli skönt att få tid till att bara göra ingenting, tid att vara. För tid är lyx!


Nej, det blir inga konserterna idag, även om det hade varit grymt kul. Bättre att jag är bra imorgon och kan leva ut då=)
För imorgon är den bästa spelningsdagen och jag har fått tag i gratisbiljetter=)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0