Does it really work?




Sedan jag i  början av november hörde talas om The Secret av min kollega Tess har jag börjat använda mig av denna teknik. På ett sätt har jag gjort det hela mitt liv, men det var en liten pusselbit som saknades för att allt skulle falla på plats.
Nu när jag fått det att sitta som en smäck blir jag förvånad över hur mycket man faktiskt kan påverka sitt liv. Jag har alltid tänkt att vi kan påverka det som händer genom hur vi är. Men inte genom vad vi tänker. 

Sedan jag har övat mig i det har livet liksom utvecklat sig mycket mer åt det håll jag vill än innan.
Det kanske beror på att om man vet vad man vill ser man när möjligheten att "få det när det kommer". Vad vet jag, oavsett funkar det för mig så denna teknik är något jag kommer hålla fast vid.
Det är nämligen helt otroliga saker som hänt. Jag kan inte berätta om dem just nu så du får bara lita på att det jag säger är sant. Jag blir själv chockad över hur det kan bli så som jag vill i min tanke. Ibland blir det på pricken som jag tänkt , men ibland händer lite småjusteringar. 

För mig ger det hur som helst resultat om jag kombinerar "the law of attraction" med "det jag känner på mig i stunden och leva i nuet"
Mitt liv är underbart och jag älskar det.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0