8225,5



Jag fastnade i låtskrivandet, orkade inte gå ut och träna och ville inte se på film. Vad gör man då en fredagkväll?
Jo, jag satt och kollade alla kvitton från januari och gjorde ett diagram över mina utgifter. OMG- Vuxet så det skriker om det,
men jag vill veta så jag inte spenderar för mycket. När jag ändå inte hade några planer för kvällen tog jag tillfället i akt att fixa detta. 

Svaret på hur mycket slutsumman blev ser du i rubriken. Det är "priset" för alla mina utgifter minus hyran.
Tycker det är helt ok med tanke på att jag bor i Oslo, gillar att gå ut och måste ta taxi hem från krogen numera;)


Ha en underbar kväll nu! Personligen ska jag kanske ska kolla in lite film ändå=)
Och eventuellt bränna upp de tusenlappar jag fick över;)
Eller spara dem;)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0