Yoga








Eftersom jag bara hoppar in extra på jobbet idag har jag både tid på morgonen och eftermiddagen efter jobbet.
Därför har jag just avslutat ett yogapass på 30 minuter.


Det var länge sedan jag körde såpass många minuter. Brukar bara hinna med 10 minuter om mornarna nuförtiden.
Märkte verkligen att jag var stel i ryggen! Den får ta en hel del stryk när mna ska packa upp varor på jobbet t.ex. 
Ändå försöker jag göra bra lyft osv. 

Kände verkligen smärtor när jag gjorde vissa övningar. Speciellt under en, uttanasana, en övning där man böjer sig framåt för att sträcka ut baksida ben, men som även känns i ryggen. 
Shiit vad den gjorde ont. Jag kunde knappt böja mig alls i början. Och det var inte för benens skull.
Fast efter en stund släppte en del av spänningarna och smärtan.


Ska göra övningen ikväll igen. Är bog bäst att mjuka upp mig lite och inte gå för hårt ut på den. Är säkert mej böjlig i kroppen efter en hel dag också.

Nu ska det fortsätta drickas te och så ska jag kolla in något tv program i någon av playfunktionerna som tvkanalerna har. Tur för mig att det finns, jag gillar ju inte tv, men ibland är det något riktigt kul program. 
Och då vill jag inte behöva passa någon tid för att se det. För tv-tittandet ska inte gå ut över mitt sociala liv.

Ha en toppendag nu!
Kramar







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0