Vaken-natten


Jag somnade inte förrän klockan var sex idag. Har ändå knappt sovit efter det heller. Har haft en stor klump i magen och det har känts som om det har hänt någon i min närhet något. Först trodde jag att det var Björn, men han hörde av sig vid åtta så han lever,haha.
Men klumpen är fortfarande kvar. Har aldrig känt såhär förut. Som en inre instinkt på att något är riktigt fel.

Ska försöka lugnt ner mig lite och få sovit nu.
Planerna jag hade för dagen blir inte längre som planerat. För sömn måste jag ha. Skulle egentligen hitta på massor av kul. Vi får se om jag hinner med något senare.

Ikväll ska jag säkert festa hur som helst, och det är viktigast, utom sömnen då=)
God natt;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0