Väldigt omväxlande stil



Satt och kollade igenom lite bilder från juli och då slog det mig att jag har, enligt mitt eget tycke, en väldigt omväxlande stil. Jag gillar att "go all in" och köra för full med det jag väljer för dagen. För det mesta. Tycker det bli snyggare då faktiskt. Jag är liksom ingen jeans och t-shirt tjej. För mig är det en utmaning att hitta nya kombinationer med kläder jag egentligen tröttnat på. Börjar bli bra på det vid det här laget. Fast den enkla, roliga vägen hade helt klart varit att shoppa, och då hade jag verkligen kunnat avspegla mitt inre med det jag har på mig. Har man pengar finns inga begränsningar. Fast som sagt, begränsningarna blir mina utmaningar=)
Och sålänge jag vet vem jag är och vad jag står för är det det enda viktiga.


Jag vet att jag svamlar nu, men jag har faktiskt feber;)
Kolla in bilderna vet jag=)





Eller är det mest håret jag ändrar?
Upptäckte nämligen att jag hade "jeans-och t-shirt-stil på någon bild i alla fall,haha.


Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0