Update om mina höstlöften



Läste mitt inlägg om höstlöften som jag gjorde i augusti. Jag hade visst råkat skriva ett jag skulle lägga mig tio timmar innan jag skulle sova,haha. Menade två. Fast det var för mkt. En timma har jag knappt kunnat få till. Även om det verkligen är bra för då kommer jag ner i varv. Ska jobba på att få mer tid.

En sak som dock är avklarad är viktnedgången. -2 kg, för jag lånade min husvärds våg i går. Inte så att det syns, men är ju onödigt för min kropp att bara runt på dessa två kilon. Och jag vet med mig själv att jag hade haft väldigt svårt att gå ner t.ex 8 kg. Då är det bättre att ta tag i det nu.

Ska jag fira med choklad?
Nej, det var bara ett skämt.




Ha det toppen nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0