Tippsat!



Färdigjobbat och klart. Så ska slänga i mig lite mat och sen bege mig till bussen. Tjoho!
Tänkte bara tipsa om världens bästa "ögonskuggpaket". Josse hade köpt en palett från hm och jag trodde aldrig det skulle vara tillräckligt med pigment för att få en snygg färg i deras skuggor. Men jag tar tillbaka det. Denna palett är skitbra och skuggorna passar perfekt att liva upp hösten lite med!

Priset för dessa fabulous färger går loss på ynka 49,-! Volia!!
Tillsammans med min "allt i allo" produkt från 17 är det mitt bästa smink för tillfället. 
(Produkten från 17 är ett rouge, men jag använder dte på läpparna, ögonen och som rouge- i love it!)





De bruna tonerna kan man också använda för att skugga fram former på kinderna
Snygga va!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0