Summering




Så här kan jag sammanfatta min dag väldigt kort:

Härlig morgon
Dålig bussresa
Resten toppen

Började morgonen med lite mys i soffan/sängen, hade god tid på mig som jag gillar.
Så det bäddade för en bra dag. Men väl på bussen satt jag brevid en som stank, ja vet inte vad, mn äckligt var det. Och personen framför mig hade fett hår med mjäll och jag blir verkligen äcklad av det. Uäck!
Jag är inte den ytliga personen men någonstans där går min gräns.

Så var bussen sen och jag hade inte pengar på mobilen att ringa och säga detta till jobbet. Fast det löste sig, kom precis i tid ändå. Jag fullkomligt rännde in på jobbet,tyvär inte på mitt bästa humör. 

Fast efter en timma blev det såå mkt bättre. Då var jag mitt vanliga jag igen. Härligt! 

När jobbet var avklarat fotade jag lite omkring på Aker Brygge. I väntan på V som skulle lämna tillbaka mina pengar. ( Va tvungen att köpa en bussbiljett till honom eftersom hans plånbok blivit stulen i helgen och annars hade han suttit fast i Göteborg. Så jag räddade honom från Göteborgarna så han kunde fly upp till Oslo igen,haha. Men det innebar för mig att jag blev helt pank. Så idag hade jag inte ens pengar till en enkelbiljett till bussen.)
Så fort det var avklarat satte vi oss på en servering och njöt av kvällen. Blev en härlig kväll med snack om allt mellan himmel och jord. I like!

Och nu är jag tillbaka på Ekeberg, gjort lite yoga och äter några mackor med philadelphiaost på. Jag blev beroende av det helt plötslig. Vet inte ens varför jag köpte det, men beroende blev jag,haha. Tror min kropp egentligen gillar keso och knäckebrödsmackorna mer, men lite variation har inget dött av?


Ha en underbar kväll nu!!
Kramar!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0