Söndags mys



Har haft en riktigt härlig söndag. 
Först vaknade jag med Josse brevid mig. Vi hade en mysig morgon. Va härligt att vakna och ligga och prata innan vi gick upp. Tyvär gick tiden allt för fort och så var klockan tolv och hennes buss tillbaka till England gick.
Efter att ha vinkat av min darling gick jag en promenad.


Så ringde jag Johanna K och hon ville gärna hitta på något. Så drog iväg till min vän. Vi tog en promenad, myste lite med hennes katter, fast efter en stund var jag tvungen att gå därifrån. Tål ju inte katt längre=(
Inte kul, för en av katterna är världens sötaste kattunge.

Ja,ja. Vi tog oss istället en tur till Frognerseteren, som nog är den högsta punkten i Oslo.
Älskar utsiktsplatser och att komma ut i naturen!



Summa summarum var detta en väldigt härlig söndag, eller hur!
Hoppas din var lika nice=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0