Provocerande, äckligt, djurplågeri.



Jag hade en riktigt hemsk dröm inatt. Om att jag var på en utställning med massor av små utställningar i sig.
Det var 3 våningar med verk. Det var allt från en häst som var instängd i ett rumoch inte fick någon mat, han skulle nämligen ruttna bort var tanken, det sprang omkring tjejer om "rymt" från plastikkirurgen eftersom deras killar tvingat dem till olika operationer. De var helt blodiga och man såg de påbörjade operationerna.


Det var mycket naket, våld och plågeri av både människa och djur i den här utställningen.
Hela inredningen överallt var mörk och ibland fick man krypa genom små hål för att komma till nästa rum.
Även fast man visste att det inte var något farligt var det verkligen äcklande och provocerande att se utställningen.
Jag kom tillslut därifrån. Det kändes som om livet lika gärna kunde vara "inte i behåll".
Men jag klarade det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0