Press och pepp



Det blev en väldigt kort promenad. Jag måste lära mig att inte pressa mig så mkt och en lång sväng att gå hade nog gjort det värre med mig. Fast var skönt att andas utomhus och vara bland bladen. Älskar gröna blad. Speciellt när solen glimtar fram emellan det gröna.

Apropå att pressa sig, ibland kan det vara så att jag verkligen vill något och då är det inte så lätt att känna efter vad kroppen egentligen tycker om den saken. Som att gå till jobbet imorgon t.ex. Jag hade kunnat göra det, för att jag vill, men egentligen hade min kropp inte velat det. Min hjärna är bra på att pressa mig och peppa mig, men det är kroppen som får ta stryket efteråt. 

Pratade lite med min chef och då blev det sagt att jag är hemma imorgon. I stunden var jag tveksam. Men efteråt känns det som ett bra beslut.
Och på sikt är det nog ett väldigt bra beslut för då kommer jag ha fullladdat batteri istället för ett som ligger på "lite över minus" men sjunker under dagen.

Jaa=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0