Över tio år



Vissa låtar tröttnar man aldrig på. Kom att tänka på det när jag lade till den här i min Spotifylista. 
Hörde den en kväll när jag gick i 8an och var 13 år. Den fladdrade snabbt förbi några sekunder i en film på SVT som jag var uppe och kollade på. Jag mins inte vilken film det var, den var inte direkt bra. Men jag kunde inte med att lägga mig även om det var långt efter "läggdags". För jag var tvungen att få reda på vad låten hette. 
Så satt och kollade på filmen tills eftertexterna kom.


Jag tycker den är helt magisk med en lite crazy text.
Och samtidigt väldigt fin i sin enkelhet.

Och , (igen) jag tror aldrig jag kommer tröttna på den. 







Såhär ser "mannen" ut. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0