Operation "Omgjord"



Jag har varit supertrött på min lägenhet det sista. Men nu har jag gjort lite förändringar. Väntar fortfarande på att glitter ska komma in i butikerna inför julen, då ska jag köpa på mig massor och täcka in mina stolar i detta vackra,haha.
Här är lite bilder på hur det ser ut hos mig nu:














Det jag har gjort är att sätta upp en plansch på väggen, har faktiskt tagit den från butiken efter att  en kampanj var slut. Sen har jag klätt om en kudde, gissa vad jag klätt den i? Jo, en gammal skjorta,haha. Och så har jag hängt upp ett secondhandfynd brevid bilden lite operfekt sådär. I like it!

Jag har dessutom matchat temat, som råkade bli rosa, med mina skor som står vid spegeln och sjalarna spå väggen=)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0