Not a perfect night


Igår var till första delen en väldigt bra kväll - den andra delen var mkt värre.


Förfest med Tonje, Pouyeh och Jens på fest hos Camilla med massa trevligt folk. Sen hämtade min kompis upp mig och vi joinade hans vänner på The Villa som hade en grym dj igår!
Det var väldigt mycket olika folk där, såg Triana Iglesias och designern Fam Irvoll bland annat. Några norska kändisar vet jag allt om, haha.

Jag köper en drink och resten av kvällen är inte ens suddig, den är nattsvart.
Då är det tur man har bra människor runt sig!

Idag har jag spytt som en gris och det flimrar för ögonen som om jag ska svimma. Men jag är ok, antar att inget dumt har hänt, men jag har ju faktiskt ingen aning och det skrämmer mig.

Inga fler drinkar på krogen, är det det som är lösningen nu?




Kommentarer
Postat av: Paulamna

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2011-03-24 @ 13:24:13
URL: http://paulamna.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0