Mysigaste, härligaste


Den indiska festen igår ägde rum på en bakgård på Grynerlökka i Oslo. I världens mysigaste partytält. Det var helt underbar stämning och jag är glad att jag gick dit. Det var helt fantastiska underbara människor där! Fast det var kul att det blev jag som var en av dem som var mest "uppklädda", haha.


Det var dock en bra conversation-starter. Tror i princip jag pratade med alla som var där och det var inte lite det. Jag hade bestämd mig för att ta det lugnt under gårdagen och inte hoppas runt sådär som jag brukar göra. Fast det resulterade i massor av möten med folk jag inte skulle träffat annars. =)

Det är en fantastisk känsla när folk man tycker om gör det tillbaka. Eller att de du nyss tärffat tycker du är en härlig person. Alla var fulla av kärlek.
Senare på kvällen spelade ett band också, pluss en av mina vänner, Johanna H.
Det var också kul att Carina kunde komma med sina vänner=) Allt var helt enkelt 100% på topp!

Det roliga var att detta blev en av mina dyraste utekvällar. Det p.g.a taxi för 300 kr. Inget annat betalade jag. Lite kul ändå. Men det var värt det. 

Hoppas du också hade en underbar lördag!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0