Luddigt



God morgon!

Inlägget jag skrev inatt kanske var lite luddigt. Fast jag tror säkert du förstår innebörden av den.
Jag var dödstrött men ville ändå skriva min tanke så den inte flög iväg till nästa dag.

Vaknade idag med ett himla shoppingsug! Har haft det på senare tid. Kanske för att de runt omkring mig köper saker och jag också vill ha? Vi får se om jag lyckas hålla mig från något köp. Behöver ju faktiskt inget direkt. 
Dock hade en vinterjacka suttit fint till när de 20 minusgraderna dyker upp. De två senaste vintrarna har jag liksom lallat runt  som en blå michelin-gubbe i min jacka. Varm - inte så snygg.

Hoppas du får en härlig dag nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0