Jag visste inte vägen...?



Träning och mat står på schemat nu. Vet inte vilket jag ska göra först...
Träning får det bli=)

Hörde en kul sak på radion idag när jag packade upp varor. Personer skulle ringa/smsa in och berätta om situationer när de kommit försent till jobbet.
Då var det en man som berättade att han inte hade gått till jobbet på en vecka. Han hade inte ringt eller hört av sig på något annat sätt.
När han väl kom tillbaka en vecka efteråt frågade chefen vad som var orsaken till att han inte kom.
- Jag hittade inte vägen!


Moahahahaha! Är nog bara en norsk som kunnat komma på en så dålig "anledning";)


Fast du vet att jag egentligeN inte är med på den här "norsk/svensk" humorn. Men det var liksom bäddat för det den här gången;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0