Jag lever livet



Hade superkul ikväll. Pratade med Emmeline. Har inte gjort det sedan hon flyttade söderut=(
Men nu så=) Hon hade något problem med hörlurarna så hon kunde inte höra mig.Därför fick jag skriva allt och hon pratade som vanligt. För jag hörde ju henne men hon hörde inte mig. Var som att lyssna på radio, fast med live-chatt funktion,haha.

Kommer ha världens träningsverk i fingrarna imorgon. Haha! Har i princip aldrig chattat i mitt liv. Det är helt sant.
Nu känns det nästan som när man gick på gymnasiet och skulle skriva texter och rapporter till höger och vänster hela tiden. Jädrans vad snabb man var i fingrarna då!!


För övrigt har dagen varit en grymt bra dag. På jobbet jobbade min favorit väktare som har en riktigt superhärlig personlighet. Vissa människor strålar som solen, så är det bara. Man vill bara krama om dessa människor.

Har haft ett lugn i kroppen hela dagen också, så va fokuserad och hade koll i alla lägen. Känns skönt att ha så ibland.
Jag och Pouye höll ställningarna på jobbet på dagen och jag och Hilde regerade på kvällen. Hade grymt kul med Hilde-Snygging. Vi skrattade och skämtade och sjöng när vi var på lagret, och hon skrattade åt mej. Nej då. Men det bjuder jag på. Jag behöver släppa loss i mitt liv. annars vissnar jag och dör. Kul hade vi!
De sista tio minutrarna satte vi på Hoffmaestro och dansade loss. Var inte en själ i butiken eller på centret då. Utom en kontornisse som kollade lite förskräckt vad vi höll på med. Sen kom han tillbaka och var riktigt upplivad och glad och undrade vad det var för dans jag körde,haha.

- Jag lever livet sa jag, och så gick han igen för vi stängde då.

Nu ska jag sova som en stock. Kramar och kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0