Jag drömde något som jag aldrig drömt förut



Jag drömde inte att det var fred på jord och alla krig var slut.
Nej, jag hade en annan dröm.

Det hela började med att vi skulle få en ny DinSko butik i Oslo som jag skulle jobba på.. Den skulle öppnas i en stor byggnad som ser ut lite som Acnes huvudkontor ser ut när man kommer in i den. Pampigt helt enkelt. 

Jag skulle vara med från början och komma med idèer till projektet. Och jag tog mina klasskompisar från gymnasietiden till hjälp med renoveringen. De fick bo i ett hus tillsammans och så hjälpte de mig för boende och mat.

Så lång ganska logiskt men nu börjar det gå utför...
Jag skulle åka till Tyskland och när jag åkte tillbaka tog jag med mig en salami. Vet ej varför, jag hatar verkligen salami, men bara av den anledningen åkte jag i fängelse. För att jag hade "smugglat" med mig en salami!!!

Jag grät och grät och grät. Tillslut kom en afrikansk kvinna in till min cell och sjöng sånger för mig i sina färgglada kläder och plötsligt stog ett av mina x i dörren också och de räddade mig därifrån. Vi gick bara ut genom alla dörrar och så var jag fri. Men jag hade inte kunnat gjort det själv. Även fast det var så enkelt just då.


Undrar vad den här drömmen betyder!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0