Inte på topp


Det är dock inte kul att jag sitter här och är sjuk. Fast det hade jag blivit oavsett. För igår tog jag det lika lugnt som om jag skulle varit hemma, och inte en droppe alkohol slank ner i strupen.

Tror faktiskt att jag hade varit sjukare om jag inte gick på festen, för då hade jag inte haft såhär mkt positiv energi=)
Och det kommer göra mig bättre snabbare.


Synd för Josse att jag inte kommer vara på topp. Jag som hade tänkt handla massa mat idag till henne som hon gillar. Får bli nästa helg för just nu orkar jag aldrig i livet dra ner till stan. Undrar om hon klarar sig med mina grönsaksdrinkar...Är tveksam till det;)

Tror hon sitter på planet i detta nu föresten=) Ska bli mysigt att hon kommer!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0