Inget slår P3!



När jag kom till Oslo för tre år sedan hittade jag snabbt min favorittidning, Costume. Men inom mediet radio som jag älskar har jag inte hittat någon perfekt kanal än. Radio Nova är bra. Men det finns inget som slår mitt älskade P3. 
Klart jag kan lyssna på det på datorn, men jag är liksom inte hemma så ofta.

Det jag gillar med P3 är att musiken är varierad och inte bara det allra mest kommersiella hittar dit. De är tidigt ute med låtarna och de gör för det mesta väldigt bra program också. Även om jag inte hade kunnat tänka mig att jag var intresserad av en sak, lägger de fram ämnet på ett så himla bra sätt att jag blir det.

P3 i mitt jhärta. P3 i love you=)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0