Igår och nyheter



Igår på jobbet hade jag världens härligaste dag. Det var bara massa mysiga och trevliga kunder hela dagen=)
Var ganska trött, men jag tog mig en powernap på lunchen och sen blev det mkt bättre. På kvällen jobbade jag tillsammans med Caroline och det är världens härligaste tjej alltså!
Vilket tema vi var=) The team of joy. Kunderna älskade oss,haha.



Undrar om vi fått in några snyggingar idag, tänker på skor då alltså. Börjar ju sent idag som du kanske märker så ska bli spännande att se vad som kommit med leveranserna.



Tror vi ska få in den här idag. Passar den är den definitivt ett köp.

High boot




Men skorna jag längtar efter är dessa! Jag älskar att de är pälsfodrade och de verkar ha bra sulor som man kan gå med när det blir halt. Jag kommer köra med fårpäls på skorna istället för på jackan. Det är ju hot at the moment. Precis som när jag gick i 7an och 8an,haha.




Warm lined midcut boot



I want!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0