If I was a rich girl



Om jag hade haft pengar nu skulle jag ha bokat en spelning med Aviici till imorgon. Han är i stan och dj:ar på en av klubbarna då nämligen. men med endast 12.5o kronor på kontot blir det inget med det.

Tur jag har lite nödmat kvar, mat som jag tar till när det blir kris, om man är pank, sjuk eller så.
Har dock ätit upp allt på jobbet nu. Hade två knäckebröd till lunch, varav den första fick lite keso på sig medan den andra fick vara utan eftersom det var slut. Hade ett äpple också, plus att jag snodde en kaka av min kollega, sorry men överlevnadsinstinkten tog över.
Hemma har jag mat för dagen hur som helst. Det blir rödcurry med linser. Mumma!

Dock är det inte så krisigt som man skulle kunna tro. På ett annat konto har jag nämligen 500kr, fast måste ha internett för att kunna föra över det. 
Med endast en vecka kvar till lön kommer jag klara mig galant tror jag=)
Tyvär blir det blir bara mat för de pengarna, och inga fancy besök på coola klubbar,buhu=(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0