Idag


Idag har jag varit på tipp topp humör!
Jag har dansat runt på lagret medan jag packat upp varor som vi haft över sedan i fredags. 
Jädrans vilken fart jag hade. Låten med Rihanna, Only Girl som den heter, spelades flitigt på radion idag.
Du har säkert hört den. 
Ligger fortfarande inte uppe någon bra version av den som jag kan lägga upp här i bloggen=(

Det är en riktig hitt, den får en tia av mig i hittpotential och en 9 i betyg för övrigt.
Tror jag kommer gilla den ett bra tag framöver också och inte bara denna veckan.

Efter jobbet hade jag en dejt med Hege. Frågade på morgonen om hon hade lust att ses, och tur för mig så hade hon det=) Först kollade vi in Zaras utbud av höstkläder, men det var uselt!
Så vi drog till Bagel o Juice för att äta lite. Jag tog en grov bagel med brie, tomat och lök plus pesto. Mmmm!

Sen började regnet ösa ner, och man blir så biosugen då! Därför gick vi till närmsta biograf och där fans allt en liten cheesy romantisk film. Perfekt en mulen regnig kall dag!

Letter too Julie såg vi. Inget för tuffa killar, men en helt ok film annars.
Har verkligen varit en amazing dag=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0