Hör och häpna - en dagens outfitt!!


Ja, jag tänker lägga upp en dagens outfitt idag! Det var ingen lätt match för kameran hade inget batteri så fick ta en bild och hoppas på det bästa.

Jag hade önskat att kjolen inte hade några nitar, men annars gillar jag verkligen den här kombinationen!! fats dte kan vara snyggt med lite miss-match ändå. 
Hottade upp min svarta t-shirt med några broscher och vips blev den mycket intressantare. Det är ett tips om du vill förändra dina kläder och glamma till dem lite=)







Attans hår som var ivägen, men visst var det lite uppfinningsrikt att "broscha till det"=)






Nitar, nitar ska det vara;)





Kommentarer
Postat av: Jonny

Looking Good (: Allt väl med dig nu för tiden?

2010-09-01 @ 17:00:41
URL: http://wearittothechair.wordpress.com/
Postat av: Katarina

Om det är! Med mej är allt på topp=)

Tackar som frågar, så jag frågar tillbaka=)

Och tackar för komplimangen. Ha d toppen med vad du än hittar på!!

2010-09-01 @ 19:34:40
URL: http://brightlovelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0