Good morning!!



God morgon allihop! Hoppas du sovit gott och haft en mysig morgon. Själv har jag sovit som en stock.
Är fortfarande helt slut eftersom jag la mig halv sju imorse. Men är ändå helt ok.
Är himla glad att jag inte är bakis. Var länge sedan jag drack och igår gjorde jag det lite över "med måtta",haha.

Jag är egentligen den personen som inte behöver dricka för att ha skitkul. Fast det är kul att "dimma ner sig" ibland också,haha Måste säga igen vilken fantastisk kväll det blev!
Tack till dem som arrangerade allt och tack till alla underbara människor som var där. (Absolut inte tack till dej som slängde en ölburk på Sara och som tog hennes plånbok!!!!Till dej säger jag fuck you!)

Nu är jag sugen på mer äventyr. Undrar när jag börjar jobba imorgon? Hinner jag gå ut och festa en sväng till ikväll?





Ha en underbar dag nu!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0