Frukost


Nyvaken, kär och så vankas det frukost. Mums!
Det blir min vanliga lilla drink för att kickstarta morgonen. Den består av apelcinjuice, en shot aloe vera juice och en matsket maca pulver.

Har en period nu då jag inte kör mad grönsaksdrinkar utan äter dem i bitar istället. Omväxling är en fiskares bästa vän, har jag hört. Så då får det bli ett glas juice om mornarna så jag får i mig mina "preparat".

För att boosta mig själv ännu mer blir det granatäpple, passionsfrukt samt morötter på tallriken.
Sen får vi se vad jag ska äta för att få upp mättnadskänslan,

Jag och Josse köpte bröd till frukost igår, med ost. Inte ofta jag äter det, men när jag gör det är det mycket gott!
Kanske kommer ta en bit av det idag också=)






Jag håller med, det kanske inte ser sådär jättegott ut.
Men man mår bra av det!





Det här däremot. Muuums!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0