Duracellkanin


Idag har jag inte legat på latsidan på jobbet. Tvärt om, har känt mig som värsta duracellkaninen och gjort saker varenda liten sekund. För, vi får besök av ?ägarna? av Nilson Group. Några "VIP personer" inom företaget hur som helst. Detta hade jag ingen aning om förrän igår eftermiddag precis innan jag slutade jobbet. 

Så idag var jag på jobbet vid halv 8 och fixade och fixade och fixade och fixade. Ändå blev det inte klart. Man hinner mindre än man tror om allt ska vara helt perfekt, speciellt om man är sjuk också. Ibland är good enough tillräckligt bra, men inte nu.

Sen såg jag att jag fått ett sms, min chef är sjuk och kund efter kund droppar in plus att telefonen ringer i ett och jag försöker få någon till att hoppa in och jobba. Tack och lov löste sig allt utöver dagen. 
Min kollega började en timma tidigare, en annan kom förbi och jobbade en timma så vi kunde ta lunch, eftersom hon ändå var i krokarna och sen kom en härlig tjej från Oslo City, (ett köpcenter i Oslo, ja då) och skulle hjälpa oss att fixa iordning. Fast då var vi redan klara. Men, det var ändå tur att hon kom. Då fick vi finputsa lite och så kunde jag gå hem klockan tre. Febrig som jag varit idag.

När jag kom hem hade jag 38,5!!
Jag vet allt vad det beror på, va nog inte direkt någonting med antioxidaner jag fick i mig på lördagsnatten....



Så därför ska jag kurera mig nu!
Ha det toppen!

Skriver säkert mer om en stund=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0