Contagious



Shiiit vilken grym kväll det varit! ( utom slutet men det räknas till morgonen)
Från början till slutet var allt på topp.
Förfest med Sara, med mat och drinkar.
Sedan kom två andra tjejer som bor där Sara bor hem, så då blev vi dubbel så många. Nice!
Meningarna var delade om vart vi skulle gå så jag och Sara gick hem till mej för att ta en shott innan vi stack iväg till Blå och klubb Contagious. Bästa valet vi kunde gjort vad gäller uteställe! Helt grymt denna kväll. Massa härliga öppna, glada människor. Jag var på toppenhumör och pratade med massor av dem och spred min stämning.
Det var helt klart en av mina bästa kvällar! Och det blev bara fler och fler jag kände som dök upp.

Wieee! Helt underbart! Vi ses där igen sista helgen i oktober=) Då ska vi dansa sönder golvet till funken och soulens toner!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0