Blå moln



Idag har jag susat fram på små blå moln. Varför? Jo, för att det är en härlig dag förstås=)
Har varit på ett sprudlande humör. 

En tråkig sak som hänt idag är att Carina åkte tillbaka till Sverige. Carina är alltså en av mina bästa vänner här i världen. Vi ses inte så ofta, mest om somrarna, men alltid har vi det härligt ihop och vi kan prata om allt mellan himmel och jord, pluss att vi båda ställer upp för varandra om det är ngt. 
Va mer kan man önska av en vän?=)

Tråkigt som sagt att hon flyttar, men ser fram emot Göteborgsresor istället. Är där hon bor nämligen.
Gillar den staden också.
Var nyss och sa hejdå till Carina och hennes kille Jonas innan de åkte. Kändes bra att kunna göra det och vinka av dem.

Nu ska jag ta en promenad med min nya coola granne Sara.
Hej hopp!

Hörs mer sen såklart=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0