Viktoria och Silvia på pyjamasparty



Jädrans vad jag drömt inatt! Jag har varit både här och där kan man säga.
Först var jag i ett hus med massor av människor och helt plötsligt kommer Kronprinsessan Viktoria och Drottning Silvia i pyjamas och är med på ett hörn.
Ingen aning om varför. 
Det var ett hus i USA tror jag och alla bodde där med varandra. Merparten var ungdomar. Det var grejer överallt kan man säga,haha.

Sedan drömde jag att jag och mina systrar skulle ut i en båt och jag skulle dyka. Fast grejen var den att de såg ut som killar. Hur kul som helst. Nu ve tjag hur ni skulle sett ut som män Camilla och Annika,haha;)
Jag dök med väldigt gammal dykutrustning och sa att de ksulle ta det lugnt när de släppte ner mig- kunde inte reglera farten jag dök ne rpå själv nämligen. Men de bara släppte ner mig i full fart och jag höll på att sprängas.

Men det gick bra tillslut.
Fick ta av mig all utrustning och simma upp till ytan. Var förvånad över hur länge jag kunde vara under vatten utan att andas. Fick aldrig panik eller så heller över det som hände. Men nu vet jag, för det var ju bara en dröm=)

Sedan drömde jag vidare om ett ex av alla människor. Det var den verkligaste drömmen. Drömde att jag var på en innebandymatch och någon fällde honom uppenbart så han föll och krossade alla ben i sin högra arm. Men såklart skyllde personen ifrån sig.
What? Varför drömmer jag det liksom?
Sen drömde jag att tv4 filmade allt och la upp det på sin hemsida. Och då gick alla klipp i slowmotion.
Det hela såg jättekul ut.

Och efter det vaknade jag.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0