Tjohoo!!


Har varit på topp hela dagen. Med alla härliga tjejer på jobbet är det en omöjlighet att inte vara det liksom=)
Nu ska jag iväg till Sara en sväng. Va helt slut förut så trodde inte jag skulle gå ut, men nu hade jag egentligen känt för det.
Men, men. Nu ska ingen annan gå ut istället. Haha.

Ska bli superkul att se Sara hur som helst.
När jag kom från jobbet kollade jag på The Secret, som Tess tipsade mig om. Vad harmonisk jag kände mig efter det. Underbart! Den ska inte i papperskorgen om jag säger så.

Så ringde min vän M och vi pratade om allt möjligt tills mina pengar på telefonen tog slut. Är så kul med vänner som man kan skratta och ha kul med, men som man samtidigt kan visa alla sidor för=)

Ha en underbar kväll nu!
Och du, om du ska ut så bara slå en pling vet jag=)








Hej hopp!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0