Pusselbitar


Just nu är det inte allt som ligger på plats i mitt liv. Pusselbitarna finns där, men det är som om jag tryckt dem på plats med våld. Så det skaver lite och några bitar är naggade i kanterna. Fast jag håller på och lägger om så att pusslet blir som det ska just nu. Det är
under konstruktion

När allt inte är perfekt är det lätt att deppa ner sig. Det gör jag dock inte. Jag har så många härliga människor omkring mig. Det är guld värt. Även om jag känner mig lite ensam just idag. Det känns väldigt tomt på berget faktiskt.

Men det har varit väldigt många som förgyllt min dag idag. 
Tjejen i charken på Ica Gourmet som alltid är trevligt och en härlig människa. Kvinnan i kassan på samma icabutik, som jag bara pratade lite allmänt med men som var en riktigt glädjespridare. Olika kunder har också hjälpt mig ligga på plus-sidan, en granne hälsade väldigt glatt på mig när jag gick sista biten uppför den långa backen, och även det att massor av folk kommenterade mitt hår idag. (Att det var snyggt såklart;) Ändå hade jag det bara löst.) Sånt blir jag glad av, speciellt en dag man inte är på den högsta toppen.


Tack för att ni gjort min dag helt underbar=)
Och alla andra som jag inte "fick plats med". 
Tusen tack=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0