Partypeople - Partyplace



I söndags blev det som bekant lite utgång. Här kommer lite bilder från den härliga kvällen.













Nä, jag är inte full. Faktiskt. Men ser väldigt lurig ut;)




Var inte detta himla coolt så säg?







Mannen i vitt är tydligen en känd norsk musiker vid namn Vidar Busk.




Och så kan jag tillägga att personen bakom keyboarden var den som var den bästa.
Han gick verklige in i musiken med glädje. Det gillar jag!










Fick inget annat kort på den här tjejen. Men hon var verkligen supersöt och supertrevlig!!
Kanske inte riktigt kommer fram på den här bilden. Dock ser man hennes coola frisyr som vi fixade åt henne.




Christoffer och Christian




Innan folket började strömma till...Älskar inredningen!!













Två sötnosar=)




Hur liten kan min mun bli?;)






Aaah vilken underbar kväll!!
Tack alla!!=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0