Överraskning!!


Björn var som sagt och hälsade på mig igårkväll till idag. Vi fick ett väldigt härlig dygn tillsammans=)
Jag är en tjej som ÄLSKAR ÖVERRASKNINGAR. Gissa vad som hände då?
Jo, Björn dök upp med två stycken till och med.


Jag har tidigare sagt till honom att jag saknar böcker på svenska och har läst de jag har miljoner gånger redan.
Så gissa om jag blev glad när en av överraskningarna visade sig vara just en bok!
Och om skor dessutom. Anonyma skoälskares klubb heter den. En riktig chick-litt men verkar bra faktiskt.

Den andra överraskningen var chashewnötter. Muuums!
Det är inte så ofta som jag köper nötter i Norge nämligen. Men shit vad gott det är.
Högg in på dem direkt,haha.

Så nu är det dags att läsa lite innan jag somnar. Kommer jonglera lite mellan mina två nya böcker tror jag.
Ha en underbar kväll!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0