Wooho!! OMG!!!!!



Jag skulle städat, tvättat, klackat om skor, lämnat in min bästa vinterjacka på kemtvätt m.m.
Men... jag sket i det och istället...

BADADE JAG I HAVET!!!!!!!!


OMG!! Vilken kick det var. Är helt taggad fortfarande och hög på livet. 
Så fort solen gick upp imorse åkte jag iväg till Bygdöy, med bikini och min stora blå "michelinjacka" i högsta hugg.
Jag kunde ändå inte sova och plötsligt fick jag iden till att åka och bada.
Jag hann knappt doppa mig i somras och man måste ju bada varje år så det var bäst att passa på innan det blir minusgrader i alla fall,haha.


Fyyy fasiken vad kallt!! Det kändes som kroppen skulle brytas av på mitten. Jag kan inte påstå att jag simmade direkt, men jag doppade mig, hela kroppen!!!
Wow!!


Känner mig så stolt att jag klarade av det. Jag börjar bli riktigt bra på att utmana mig själv.
Fatta att det var iskallt i vattnet. det kallaste jag badat i förut var 14 grader i ett vattenfall och 12 grader i en liten pool på romerskt bad. Har ingen aning om hur kallt det var, men jag fick verkligen en adrenalinkick efteråt.

Vad ska bli min nästa kick?? Börjar gilla det här nu! Min förra kick och upplevelse var boot-camp. (Låter kanske som om det är för lite spänning i det för att man ska känna sig exalterad, men i mitt fall var det en grym känsla. Så gör det varje vecka nu, som igår t.ex.)

Undrar vad jag ska hitta på nästa gång?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0