My favourite song



Jag älskar musik. Att göra musik, att lyssna på musik. Nu är det en låt jag längtat såå efter att veta vad den heter.
i "I väntan på att veta vad låten heter tid" är det en evighetslång tid. I realiteten är det kanske två dagar, max tre. Har hört den några gånger denna vecka på radio Nova men de har aldrig sagt namnet på den. Har kollat deras spellistor men inte en skymt. Förrän idag=) Då ligger den upplagt på deras A-lista. Yes!
Underverket heter Lions In Cages och artisten heter Wolf Gang.
(Som i annat namn heter Max Mc Elligott och är från London)
Killen har varit verksam i ca två år, men nu tror jag lätt att det kommer gå spikrakt uppåt för honom nu.
Längtar till jag får höra hela albumet!!

Tills dess ska jag älska den här låten. 100% klockren!! Mitt hjärta sjunger i takt till musiken. Så bra tycker jag den är!!






Tänkte du på att det lät lite som om MGMT varit med och "nallat lite" på ett hörn av låten?
Kan bero på att Dave Fridmann som producerat Max`s låt även producerat album för just MGMT.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0