Mot ett bättre jag


Jag ska fortsätta i samma stil som jag gjorde igår. Vitlök och ingefära varannan timma, blåbär,körsbär och aronia juice med aloe-verashot två ggr/dag, honungsvatten och vanligt vatten med citron och lime när jag är törstig.
Näs-sköljning när det behövs, berocca, 1msk macapulver/dag och massor av nyttig mat med fräscha grönsaker.
Plus positivt tänkande.

Det är mitt frammgångsrecept. För jag är bättre idag!!! Så någon bra effekt har säkert något av det=)
Hade 39graders feber igår, men bara 38.5 idag=)
Plus att jag har sovit inatt. Det kan jag inte säga att jag gjorde igår.

Yes yes! Det här kommer bli bra.
Ha en underbar dag nu=)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0