Morgondrink har guld i munn



Japp. Men det är ingen vanligt drink. Det är en smoothie gjord på gojibär, blåbär och hallon jag pratar om.
Även förstärkt med en shot aloe-vera juice och en halv matsked maca-pulver. 
Kan behövas efter igår
.

Mums! Önskar jag hade haft min kamera här, men råkade glömma den på jobbet igår. Blev så stressigt när jag skulle hämta sakerna jag behövde till förfesten att jag tog med mig massa oviktigt men glömde det viktiga. 
Well,well.

Vilken tur att jag kunde lämna min klumpedunsväska i baren. Annars hade det inte blivit mycket dansande för mig igår,haha. Måste varit minst sex tegelstenar i den eller något. 


Hoppas du får en underbar dag nu!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0